Nightime part 11

September 25th, 2008, 1:50 am

Average Rating: None
Author's Comments:

Reply Advertisement, October 23rd, 2017, 10:01 am

User's Comments:

Reply pwnt2j, September 25th, 2008, 1:36 pm

Where have I been you ask? working... alot... so yeah, I'm back kinda for a bit, I'll draw something up later

Reply BK_1/VGKid, September 25th, 2008, 2:02 pm

Yes he loose his ears. so now Ops and Tristan can meet and whatnot while BK sleep since he's been awake for hours.
lol so you finally noticed you miss counted the page and just did another typo but whatever. No time to waste!
Going to the movies today in like an hr dang, bleh i'll take the later one.

Reply BK_1/VGKid, September 26th, 2008, 12:19 am

Umm yeah you can do that(or whatever you want), i'll just draw BK dreaming unless Rawrbeth post something, i dunno. i'll do that tomorrow i need sleep i'm so tired today.

Post A Comment

GHS